Just nu frågar våra kunder oss om...

Jag ska genomföra en renovering, är det något jag måste göra?

När du renoverar är det viktigt att du tar kontakt med vår kundsupport precis innan du monterar ner eller upp någon komponent för att undvika ett sabotagelarm.

Vi kommer då även kunna ge dig information om tillvägagångsättet.

Vid behov kan vi även boka ut en service så att du får hjälp av en tekniker.

Kan jag byta batterier själv?

Ja, du kan byta batterier själv. Du behöver inte ta kontakt med oss innan om det inte gäller batteribyte på Centralenheten.

Du kan beställa batterierna direkt via vår webbshop. Där hittar du även instruktioner om hur du gör. För mer information om batteribyte så kan du gå in på vår sida gällande batteribyte.

Vi kan såklart också hjälpa dig med batteribytet. Kontakta vår kundsupport via chatten så kan vi boka in en service för komplett batteribyte till en kostnad på 790 kr. Det ingår då även 18 månaders garanti.

Kan jag koppla digitala dörrlåset Yale Doorman till mitt hemlarm?

Ja, med hjälp av en låsmodul från Sector Alarm kan vi koppla ihop larmsystemet med det digitala dörrlåset.

Har du redan ett befintligt dörrlås Yale V2 så kan vi koppla det kostnadsfritt.

Vi säljer även dörrlåset och kan hjälpa dig med både montering och uppkoppling. Skriv till oss via chatten för att få mer information.

Betala med autogiro

För att undvika aviavgiften på 59 SEK så kan du välja att betala med autogiro.

 

Betalningen sker automatiskt på förfallodagen utan att du behöver göra något.

 

När du har fått din pappersfaktura från vår nya fakturapartner Billogram så aktiverar du enkelt autogiro med hjälp av Bank-ID och en unik kod som finns på fakturan.

Beställa larmbrickor

Du kan beställa larmbrickor här. När du har fått larmbrickorna och är hemma behöver du ta kontakt med oss för aktivering av brickorna. Gäller Domonial, Sector Alarm TC och Smart Alarm.

Vart hittar jag bruksanvisning och andra viktiga dokument?

Du hittar våra bruksanvisningar och andra viktiga dokument här. 

Jag behöver nya dekaler, vad behöver jag göra?

Vi skickar ut max 4 dekaler via brev, om du önskar fler kan vi boka ut en kostnadsfri service.

Du kan kontakta oss via chatten så hjälper vi dig med detta.