Ansök här direkt till våra lediga tjänster och jobba hos oss!

På solkusten i södra Spanien, Fuengirola, hittar du vårt kundservice Center. Härifrån arbetar vi stenhårt med att erbjuda våra kunder förstklassig kundvård, säkerhet och trygghet.

Arbetsuppgifter:

Supporta och stötta en bred variation av ärenden från våra Svenska kunder i Sverige, via telefon, chatt och mail. Ärendena kommer bland annat handla om:

  • Tekniska frågor
  • Vägledning kring hur vårt larm fungerar
  • Fakturaärenden
  • Bokning av nyinstallationer och service
  • Välkomstsamtal och uppföljningssamtal

Kvalifikationer:
  • Mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både skriftligt och muntligt
  • Erfarenhet av kundkontakt och kundservice
  • Du har god datavana och är van med att multitaska
  • Goda kunskaper i engelska (vår upplärning och intern kommunikation är på engelska)
  • Du är prickfri i polisens belastningsregister

Som person är du positiv, målmedveten och duktig på att kommunicera. Du är förbättringsvillig och öppen för att ständigt lära dig nya saker. Du behöver även trivas med att arbeta i ett öppet kontorslandskap.

Vi erbjuder:
  • Administrativ hjälp kring spanskt NIE-nummer, sjukvård och 2 veckor på hotell vid flytt från Sverige
  • Gratis lunch i vår egen restaurang
  • Grundlig onboarding på 3 veckor
  • Friskvårdsbidrag och språkbidrag, om du exempelvis vill läsa spanska
  • Möjlighet till karriärutveckling internt

Vi ser fram emot din ansökan och att få lära känna dig bättre!