Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies.

Vad säger våra kunder?

"Jättebra att bli uppringd och få tips och råd. Viktigt som kund att få ett personligt samtal. Tackar!"
Inger Dahlberg
"Som kund uppskattar man att leverantörer gör förfrågningar om sin leverans och service. Borde ske i större omfattning av andra företag. Alltså stort plus för Sector Alarm."
Axel Jansson
"Tycker att det är bra att Ni fortfarande bryr Er om mig som kund, även efter att Ni fått sälja Er produkt! Sa det till min son direkt efter samtalet."
Olle Hedmark
"Kan inte svara annat än mycket nöjd, både från säljaren till kundservice. Det bästa är ju tryggheten med att äntligen ha detta larm."
Gun Johansson
"Jag blev uppringd och upplyst om problem med vårt larm då vi inte var hemma. Bra initiativ. Då fick jag tillfälle att själv kontrollera felkällor innan ni skickade ut servicetekniker."
Charlie Olson
Sveriges bästa kundservice

Kundombudsman (KO)

Att ha nöjda kunder är av största vikt för Sector Alarm, precis som för alla andra seriösa företag. Men ibland uppstår missförstånd och ibland gör vi fel.

Om du som kund känner att du inte får den hjälp du förväntar dig, eller om du har andra synpunkter på vårt agerande, är du välkommen att kontakta mig.

Min uppgift är att på ett opartiskt sätt ta fasta på det som upplevs som problem och vara kundens röst in i vår organisation. Allt för att vi ska kunna förbättra våra erbjudanden, kontaktvägar och sätt att arbeta.

Du når mig bäst genom att fylla i dina uppgifter nedan, och ge mig så mycket information som möjligt för snabbast möjliga hantering.

Kundnr:

Namn:

Telefon:

Meddelande:


Skicka

Helene Löfgren

Kundombudsman, Sector Alarm Sverige
E-post: ko@sectoralarm.se