Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies.

Vad säger våra kunder?

"Jättebra att bli uppringd och få tips och råd. Viktigt som kund att få ett personligt samtal. Tackar!"
Inger Dahlberg
"Som kund uppskattar man att leverantörer gör förfrågningar om sin leverans och service. Borde ske i större omfattning av andra företag. Alltså stort plus för Sector Alarm."
Axel Jansson
"Tycker att det är bra att Ni fortfarande bryr Er om mig som kund, även efter att Ni fått sälja Er produkt! Sa det till min son direkt efter samtalet."
Olle Hedmark
"Kan inte svara annat än mycket nöjd, både från säljaren till kundservice. Det bästa är ju tryggheten med att äntligen ha detta larm."
Gun Johansson
"Jag blev uppringd och upplyst om problem med vårt larm då vi inte var hemma. Bra initiativ. Då fick jag tillfälle att själv kontrollera felkällor innan ni skickade ut servicetekniker."
Charlie Olson
Sveriges bästa kundservice

Kontakta kundservice

Vill du ha tips och råd? Då har du kommit helt rätt!

Har du några frågor eller funderingar om våra hemlarm? Har du frågetecken kring din faktura eller helt enkelt vill ha rådgivning? Kolla först bland våra frågor och svar och se om du hittar det du söker.

Sök bland våra frågor och svar

Ärende:


Kundnr:

Namn:

Telefon:

E-post:

Meddelande:


Skicka


Önskar du att skicka blanketter eller annat digitalt skickar du dessa till mail@sectoralarm.se.

Kontakta kundservice

Sector Alarm AB
Box 274
401 24 GÖTEBORG

Telefon: 0771-80 95 30

Att tänka på vid ändring av kunduppgifter

Om du ska meddela ändringar av kunduppgifter såsom nya telefonnummer, lösenord eller koder så måste ditt lösenord till larmcentralen bifogas.