Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies.

Vad säger våra kunder?

"Jättebra att bli uppringd och få tips och råd. Viktigt som kund att få ett personligt samtal. Tackar!"
Inger Dahlberg
"Som kund uppskattar man att leverantörer gör förfrågningar om sin leverans och service. Borde ske i större omfattning av andra företag. Alltså stort plus för Sector Alarm."
Axel Jansson
"Tycker att det är bra att Ni fortfarande bryr Er om mig som kund, även efter att Ni fått sälja Er produkt! Sa det till min son direkt efter samtalet."
Olle Hedmark
"Kan inte svara annat än mycket nöjd, både från säljaren till kundservice. Det bästa är ju tryggheten med att äntligen ha detta larm."
Gun Johansson
"Jag blev uppringd och upplyst om problem med vårt larm då vi inte var hemma. Bra initiativ. Då fick jag tillfälle att själv kontrollera felkällor innan ni skickade ut servicetekniker."
Charlie Olson
Sveriges bästa kundservice

Våra kunder berättar om sina upplevelser

Vi på Sector Alarm arbetar mycket med kunduppföljning och frågar våra befintliga kunder om deras upplevelser om både hemlarm och om oss som företag.
Hemlarm räddade hus från att brinna ner

Hemlarm räddade hus från att brinna ner

Ett kvarglömt adventsljus höll på att orsaka en svår brand i ett radhus i Alingsås. Med kundens hemlarm och en handlingskraftig granne kunde man rädda situationen.

Se filmen
Hemlarm skrämde och avbröt inbrottet

Hemlarm skrämde och avbröt inbrottet

Efter fönsterbytet glömde Agneta att sätta upp dekaler på de nya fönstren. Detta tror hon orsakade inbrottet .

Se filmen
Hemlarm räddade hus från att brinna ner

Snabb återkoppling från larmcentralen

Familjen Haquinius var hemma och snart var middagen klar. I köket var ruljangsen i full gång och plötsligt blev det lite väl hett i en kastrull. Matoset spred sig som fick larmet att börja tjuta.

Läs mer