Denna webbplats använder cookies för statistik och bättre användarupplevelse. Läs mer om hur Sector Alarm använder cookies.   Jag förstår

Sveriges bästa kundservice, igen!

För andra året i rad vinner vi svenska mästerskapen i telefoni och kundservice i kategorin Säkerhet & Support. Det känns otroligt bra att kunna säga att vi är Sveriges bästa kundservice i ett år till, säger Trine Blom, kundservicechef på Sector Alarm.
SM i telefoni och kundservice är en tävling som anordnas av Q-survey. Alla kan anmäla sig till tävlingen där professionella undersökare ringer hundratals samtal till vardera deltagande företag, samtalen bedöms efter den upplevda kvalitén på kundservicen.

Förra året var Sector Alarm återigen bland de nominerade i kategorin Säkerhet & Support, efter en åtråvärd andra plats året innan. Det blev till slut en efterlängtad första plats och Trine Blom hyllade sina medarbetare extra mycket då Sector Alarm, under pågående mätning, genomgick en tuff period med hårt tryck och en kraftig tillväxt på hemlarm.

I år är det den fjortonde upplagan av SM i telefoni och kundservice. Det är många företag anmälda men endast tre som är nominerade i respektive kategori och bransch. Alla nominerade samlades till en festkväll på Clarion Hotel i Stockholm och väntade med spänning på ett slutresultat.

Med erfarenhet och yrkessäkerhet tas varje samtal om hand och hanteras på bästa sätt. Det här skickliga contactcentret bjuder på oerhört bra service och vi känner oss mycket säkra då vi korar Sector Alarm till årets vinnare i klassen Säkerhet & Support”.
Sector Alarm vinner igen och försvarar titeln ”Sveriges bästa kundservice” i kategorin Säkerhet och support.

Som deltagare i tävlingen är det fantastiskt att bara få bli nominerad, men att vinna ett silver och två guld, på tre års deltagande, är en bragd och ett kvitto på att vi gör rätt saker, säger Mats Bengtsson VD Sector Alarm.

Läs mer om SM i telefoni och kundservice
Sector Alarm - Din trygghet. Vår passion.
© SECTOR ALARM 2017